דוקטור קליניקס (Doctor Clinix), מספק מערכות לניהול לקוחות כבר משנת 1983, המערכת לניהול קליניקה שלנו תאפשר לכם כלים מותאמים בקפידה לצרכים שלכם כקליניקה, מרפאה או מרכז רפואי. בעזרת האפליקציה לרופא שלנו תוכלו להתרשם מפיצ'רים יחודיים וחדשניים, שעושים אתכם מקצועיים יותר.

מערכת ניהול לקוחות יעילה, היא אחת מאבני הבניין ההכרחיים וחשובים בניהול עסק בכל תחום, ובפרט ,בתחום הרפואה, ובכלל זה גם הרפואה האלטרנטיבית. המענה הטכנולוגי שלנו מתאים לעסקים בכל הגדלים, החל במטפל/ת או קליניקה קטנה וכלה במרכז רפואי עצום הכולל כמה סניפי רשת בפריסה ארצית או אפילו, בינלאומית. בנוסף, פיתחנו המענה הטכנולוגי מאוד נוח לשימוש כאפליקציה למטפלים נוחה ויעילה לשימוש. 

התאמות התוכנה לצרכים שלכם בצורה המודולרית ולמטרות שלכם, זה תהליך מדוקדק שפיתחנו במשך 36 שנות ניסיון עד לסנכרון מושלם של התוכנה לאפיונים המיוחדים שלכם, הכוללים את האתגרים איתם אתם מתמודדים, כמו גם, המטרות והחזון העסקי שלכם. אנחנו רוקמים יחד את הניסיון שלכם עם הניסיון שלנו על מנת ליצור עבורכם פתרון טכנולוגי ברמה הגבוהה ביותר שישדרג אתכם לרמה הבאה. וכך הצלחנו לפתח מערכת לניהול קליניקה מתקדמת המכילה מערכות מתקדמות, חזקות ויציבות.

אתם תוכלו ליהנות מחיסכון מבורך בזמן יקר, ולפיך, חיסכון כספי משמעותי כתוצאה משימוש בשירותים הטכנולוגים שאנו מעניקים לכם ובשדרוג מערכות האדמיניסטרציה והכספים. כמו כן, תגדל, באופן משמעותי מאוד. היכולת שלכם לתת שרות מקצועי ומהיר ברמה הכי גבוהה. 

איתנו הלקוחות שלכם יוכלו ליהנות מרמת שירות מקצועית ביותר שתאפשר להם התראות תזכורת על תור, אישור התור וההגעה על ידי המטופל באופן ממוחשב דרך מערכת ניהול לקוחות שלנו. תוכלו גם לקבל את מכלול המידע על המטופל, כולל כל הפגישות שהתקיימו, וכל הנתונים הקשורים לטיפולים קודמים, הערות, מצב בריאותי, אלרגיות וכל פרטי הפרטים הכה חשובים להמשך טיפול מקצועי בו והכל יאוגד תחת האפליקציה לרופא. הממשק יאפשר לכם גישה לכל המידע הרפואי כולל הערות שנרשמו על ידכם או על ידי אחרים, כדי להימנע מטעויות מצערות של מחסור בנתונים או הסתמכות על זיכרון, תוכלו להמשיך היישר מהנקודה בה הפסקתם ולמנף את כל המידע שצברתם על המטופל, כדי לתת לו מענה איכותי וממוקד אליו ללא קשיים אדמיניסטרטיביים . 

הממשק יאפשר לכם תיעוד של כל התשלומים מכל מטופל וגביה מסודרת תוך הנפקת קבלות תשלום ללקוח וההעתקים הנדרשים לניהול הנהלת חשבונות מסודרת, כולל כל התזכורות ונגזרות המידע שישרתו אתכם בתחום ההתייעלות ושימור לקוחות. 

תוכלו לספק הרשאה לכל גורם מטפל רלוונטי בכל תחום, או למנוע הרשאות לגורמים שאינם רלוונטים, זאת על מנת לשמור על סודיות רפואית דרך האפליקציה למטפלים שלנו. תוכלו גם להפיק דו"חות, סטטיסטיקות, להעביר מידע לקבוצות מפולחות על ידי מערכת ההתראות האוטומטית ולשלוח הודעות בהתאם וכל הטוב הזה קורה תחת תוכנה לניהול מטופלים.

המטופל יקבל חווית מפגש מכבדת ומקצועית שתמחיש לו היטב שהוא בידיים טובות. המטופל יעריך את התיעוד המדוקדק שמאפשר לכם זיכרון מוחלט לגבי מצבו ואופן ההבראה, השיפור שחל במצבו. יחס אישי כזה מחזק את האמון שבין מטפל ומטופל ומאפשר לקוחות חוזרים והמלצות ללקוחות חדשים, שייכנסו למערכת הלידים שלכם. אתם תוכלו להשקיע את מירב זמנכם במתן מענה איכותי ומקצועי בתחום הטיפול בו אתם עוסקים  כדי לשמר את המוניטין שלכם בתחומכם.

מערכת ניהול לקוחות תאפשר לכם גישה 24/7 לממשק בכדי לפקח על פעילות השוטפת של הקליניקה במהירות ובקלות. חוויית משתמש נוחה ופשוטה שיהיה לכם הכי נוח להתמקד בעבודתכם המקצועית ולא בעבודה משרדית. 

אנו בדוקטור קליניקס מתמחים באספקת מערכת לידים עם תשתית ענן עוצמתית במיוחד ומאובטחת. מענה ניהולי יסודי ומקיף, One Stop Shop. זה מתאים גם למרכזים רפואיים גדולים, שם נדרשת עבודה סימולטנית עם ריבוי משתמשים, סניפים ומחלקות, כאשר כל זה תחת בסיס נתונים אחד משותף.

עוד דבר שחשוב לדעת עלינו, אנו מספקים אבטחת מידע רפואי וגיבויים מוצפנים. ועוד פיצ'רים ייחודיים שיהפכו את מסד המידע שלכם לגמיש ונגיש, וכמו כן, תוכלו להפיק ממנו תועלת בטווח הקצר ובטווח הארוך. חשוב לציין כי המערכת ניהול קליניקה שלנו עומדת בדרישות אבטחת המידע המחמירות ביותר בתחום הרפואי כגון ISO, HIPAA ו-GDPR האירופאי החל על כל מטופל בעולם שהינו בעל אזרחות אירופאית.