חברת דוקטור קליניקס מערכות רפואיות בע"מ, נוסדה בשנת 1986 במטרה לתת מענה ניהולי ממוחשב למרפאות ומרכזים רפואיים, כולל מרכזים רפואיים המהווים רשת ארצית. מאז, כבר יותר מ 36 שנים, החברה עוסקת, בפיתוח כלים מתקדמים לניהול אפקטיבי של מרפאות, יחידות רפואיות, מעבדות, פקולטות לרפואה, מרכזים רפואיים ובתי חולים ברחבי הארץ. במרוצת השנים, החברה הרחיבה את פעילותה לעולם הדיגיטל והמחקר ופיתוח בתחומי התזונה והבריאות והצליחה לפתח תוכנה יעילה לניהול קליניקה.

במהלך שנות פעילותנו הרבות בתחום הרפואה, החברה פיתחה כלים מתקדמים המותאמים לניהול מרפאה. פיתחנו מגוון רחב כלים למרפאות, מרכזים רפואיים ובתי חולי בכל מגזרי הרפואה, בסקטור הפרטי והציבורי, ובכלל זה. עם הזמן התאמנו את האפליקציה לרופא שלנו למספר רב של ענפי רפואה כגון: רפואת שיניים, אסתטיקה וניתוחים פלסטיים, קוסמטיקה, פסיכולוגיה, פסיכיאטריה, פיזיותרפיה, גניקולוגיה, עיניים ולייזר, רפואה משלימה, רפואה אלטרנטיבית, תזונה ודיאטה, נוירולוגיה והפרעות קשב וריכוז, נוירופיזיולוגיה ועוד. בכל אחד מהתחומים רכשנו ניסיון מצטבר שאפשר לנו המשך פיתוח ושדרוג תוכנה לרמות הכי גבוהות של התאמה.

לחברה מחלקת פיתוח, שירות ותמיכה מהמובילות בארץ אשר תומכות במעל ל- 100,000 משתמשים ברחבי הארץ. פיתוחיה של החברה מתבססים על הקשבה מתמדת למשתמשים, לצרכי השוק המשתנים ובפרט לשינויים בתחום הניהול הרפואי.
גישה זו מספקת לחברה היכרות עמוקה עם צרכי השוק , לאורך 36 שנות פעילותה ומאפשר לה לספק לכם מענה מדויק ושלם. הוותק שלנו כבית תוכנה מתקדם מאפשר לנו ללוות את הלקוחות שלנו לאורך השנים בצמיחה שלהם מקליניקה קטנה למרפאה, ממרפאה לרשת, כל לקוח כפי התפתחותו מבחינת כמות הלקוחות, אנחנו שומרים על כל המידע המצטבר בשדרוג התוכנה מבלי לאבד נתונים בכל פעם שתנאי השטח משתנים והדרישות מתרחבות, אנחנו נמצאים עבורכם על מנת לספק לכם את הגמישות בשינוי מבלי לשנות את מסד הנתונים של הלקוחות שלכם לאורך השנים. דבר זה מהווה יתרון עצום, לאור העובדה שחשיבה כזאת לטווח ארוך תציל הרבה מידע קליני ופיננסי יקר ערך עבורכם, תוך כדי תהליכי השינוי שיעברו עליכם לאורך השנים.

Doctor Clinix  נועדה לספק לצוות המנהלים, העובדים והמטפלים, מענה מלא לכל ההיבטים הנוגעים לניהול עסק בריא וצומח והיא מסייעת להם לתפוס פיקוד ולהוביל את העסק שלכם קדימה, וכך ליעל את ניהול המרפאה שלכם.
המערכת מספקת מענה הוליסטי לניהול הקליניקה – ע"י שילוב מותאם של כלים לניהול מטופלים (EHR) וניהול קליניקה (CRM ו-ERP) – כל זאת במערכת ניהול לקוחות וקליניקה אחת שהעובדים שלכם ישמחו לאמץ. אנו יודעים לספק עבורכם מערכת עם תשתית ענן עוצמתית ומאובטחת שמספקת למרכזים רפואיים גדולים מענה ניהולי במה שקרוי One Stop Shop.

מערכת ניהול לקוחות שלנו מאפשרת לכם עבודה עם ריבוי משתמשים ,מרפאות ,סניפים ומחלקות והכל תחת בסיס נתונים אחד, לפי ההרשאות שתחליטו להגדיר, תוך כדי בקרה על הפעילות המבוצעת והנפקת דו"חות של ביצועי עובדים וכיוצא בזה, על פי הדרישות הניהוליות שלכם. כל רופא מקבל גישה והרשאה למסד הנתונים הרלוונטי אליו בלבד על מנת לשמור על סודיות רפואית וכן על מנת לשמור על הפרטיות של כל אחד מהרופאים ללקוחותיו. 

ישנם מסלולים רבים, בהתאם לגודל ולדרישות הייחודיות שלכם שנוכל להתאים לכם לפעילות שלכם. חשוב לנו לספק ללקוחות שלנו שירות ברמה הכי גבוהה ברמה הקלינית, האדמיניסטרטיבית והפיננסית וליווי ארוך טווח.